A0:  برای تو

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

اگه بگم که قول می دم ...

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم

اگه بگم که حاضرم فدای اونچشات بشم

اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی

اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی میشی

برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال میشی

برام باغبون میوه های تشنه وکال میشی

برام ماه شبای بی سحر میشی

برام ستاره ی راه سفر ولی بدون هرجا باشی یا نباشی مال منی

بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی 

 84222557852442386188 جدیدترین عکس های عاشقانه 2012  

ميخوام برات يادگاري بنويسم    

     گفتم : کجا ؟    

گفت : روي قلبت

        گفتم : باشه،بنويس تا هميشه يادگاري بمونه

     يه خنجر برداشت      

   گفتم : اين چيه ؟ 

   گفت : هيس

        ساکت شدم   

     گفتم : بنويس چرا معطلي ؟  

  خنجر رو برداشت و با تيزي خنجر نوشت 

   دوستت دارم ديوونه   

          اون رفته     

     خيلي وقته  

   کجا ....؟   

       نميدونم 

   اما .......   

     هنوز زخم خنجر يادگاريش رو  

     قلبم      

      مونده... 

 



نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت19:59---3 خرداد 1392
خیلی خیلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392| 16:6 |AMIR| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif